Κώστας

Γιαννουλέας    

 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ...ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.

Α! ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

επικοινωνία

2ο Γυμνάσιο

Επισκέπτες Ιστοσελίδας

free counters

Αρχική Σελίδα

περιεχόμενα

3ο Γυμνάσιο

2ο Γυμνάσιο

Σελιδες Μαθητών 

Σελιδ.Καθηγητών 
Συλλογος Γονέων
Εκπ/τικά  Νέα

Τεχνολογία

Πρώτες Βοήθειες
Ειδήσεις - Links
Αθλητικά
Τοξοβολία
Songs - Games
Καιρός
Ανακύκλωση
Ν. Λακωνίας
Σπάρτη
Μυστράς
Πολιτιστικά
Φιλοσοφικά
 on line users 

free counters

kostasgian.blogs
otenet/kostboul
Χρήσ. Συνδ.

 

............................................................................................................ .......................................................................................................

2ο  Γυμνάσιο Σπάρτης 2012-13

To αυτοκίνητο που μπορεί να μετατραπεί σε σκάφος σε 15 δευτερόλεπτα!   http://youtu.be/2150iFXF5Vc
     
     
     
 
2ο  Γυμνάσιο Σπάρτης 2011-12
Η μεγάλη ιδέα του Αϊνστάιν Η ζωή στα άκρα
.Ώρα για «πράσινη» ναυτιλία .Ο άνθρωπος που δεν έχει ανάγκη τη ΔΕΗ!
 Τριμαράν -Το γιότ που κυβερνιέται με ένα iPad Η πτυσσόμενη μοτοσυκλέτα
   
http://users.sch.gr/ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
 

3ο  Γυμνάσιο Σπάρτης

Έκθεση έργων Τεχνολογίας & Ζωγραγικής 

Φωτογραφ(facebook)  -  Φωτογραφ(YouTube)

9/6/2011          Βίντεο

Πείραμα για την αναγκαιότητα χρήσης αντηλιακής κρέμας

 

 Έκθεση2010   -  Φωτο.. έργων2010 

   
Α.. (2010-11)

Γενικές  Ενότητες

Μεταφορές -Επικοινωνίες   /  Αερόστατο

Ελικόπτερο

Εργαλεία - Μηχανές   /  Ρομπότ

Π λ ο ί ο

Α1 (2008-09)

 

1] Καθαρισμός  Νερού    (Αρμπούζη Γεωργία)

2] Δορυφόροι    (Αμανατίδης Κων/νος)

Θέματα- 'Αρθρα Τεχνολογίας

3] Ακτίνες-Χ  (Αμπουλάιλας Πέτρος)

Ανακάλυψη  ή  Εφεύρεση

Α3   (2008-09)

 
1] Δορυφόροι   (Σούπου Γεωργία)

Το ηλιακό ρολόι
http://www.sundials.gr/what_is_it.htm

2] Ψυγείο  (Σπυριδάκου Μαριάννα)

Ιστιοπλοϊκό με τεχνολογία από Φόρμουλα 1

3] Λαμπτήρες (Λυμπέρης Κων/νος)

Πλοίο - σχεδία από πλαστικά μπουκάλια

4] Αεροπλάνο (Λυμπέρης Φώτης)

παράξενη homemade εφεύρεση

5] Ηλ/νικός Υπολογιστής (Σκανδάλης Χρήστος)

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές - Υλικό - Hardware, 2006

Α1  (2009-10)

Α2  (2009-10)

1]  Μεταλλαγμένα Τρόφιμα  (Διακάτου  Ελένη) 1] Αιολική  Ενέργεια  (Μουρούτσος Κων/νος)
2]  Επικοινωνίες  (Βουνάση  Κωνσταντίνα)

Ιστορία έγραψε το πρώτο ηλιακό αεροπλάνο

Α3   (2009-10)

 
1] Καθαρισμός Νερού   (Χρυσικός  Νίκος) 3] Ηλ/κός Υπολογιστής (Σπυριδάκος Σταύρος)
2] Αεροπλάνο  (Μιράντα Νέστορα) 4] Μεταλλαγμένα Τρόφιμα  (Σουχλέρη  Λεμονιά)
. .

 

Φωτογραφικό υλικό απο την έκθεση των έργων των μαθητών στις 18/06/2009 

 

Τα πιο περίεργα αμάξια του κόσμου..

 

Επισκέπτες Ιστοσελίδας

 

Μεταλλαγμένα Τρόφιμα

 owned or licensed by Razor & Tie. 

ΘΕΜΑ

Φωτο.. έργων τεχνολογίας  2010

ΤΑ- 

ΑΡΘΡΑ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

 

 

ΘΕΜΑΤΑ- ΑΡΘΡΑ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

1] Εφευρέσεις-Ανακαλύψεις 6] Ηλιακοί συλλέκτες στη Σαχάρα για όλη την Ευρώπη
2] Αργαλειός 7]  Ελεύθερη Επιστήμη
3] Ιστορία του Ποδηλάτου  8] Πρόταση για πρότυπο αρχαιολογικό πάρκο- Tι είναι οι φρυκτωρίες
4] Στον Ατλαντικό με υποβρύχιο ποδήλατο 9]
5] Ο δωδεκάλογος της οικονομικής οδήγησης 10]

                                                        

Επιστροφή

 

Ιστορία έγραψε το πρώτο ηλιακό αεροπλάνο

 

Το υπερελαφρύ σκάφος πέταξε επί 26 ώρες, ακόμη και νύχτα, 

αντλώντας ενέργεια από τον ήλιο

Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

ΠΑΡΙΣΙ Αεροπορική ιστορία έγραψε το πρώτο ηλιακό αεροπλάνο. Πέταξε επί 26 ώρες στον αέρα, ακόμη και τη νύχτα, κινούμενο με μπαταρίες που φορτίστηκαν με ηλιακή ενέργεια.

Solar Ιmpulse λέγεται το υπερελαφρύ αεροσκάφος που οδήγησε ο 57χρονος ελβετός πιλότος Αντρέ Μπορσμπέργκ. Μετά το ρεκόρ προσγειώθηκε στο Αεροδρόμιο του Παγιέρν της Ελβετίας, όπου άνοιξαν οι σαμπάνιες για το μεγάλο ρεκόρ: η επιτυχία ανοίγει τον δρόμο για «πράσινες» πτήσεις, χωρίς καυσαέρια από την κατανάλωση κηροζίνης.

Τα 12.000 ηλιακά κύτταρα του αεροσκάφους κατάφεραν να συλλέξουν την απαραίτητη ενέργεια για τον επαναφορτισμό των μπαταριών στη διάρκεια της νύχτας, κερδίζοντας το «στοίχημα» για τους κατασκευαστές του. « Είμαι πιλότος εδώ και 40 χρόνια, αλλά αυτή η πτήση ήταν η πιο απίστευτη στη σταδιοδρομία μου » είπε ο κ. Μπορσμπέργκ, πρώην πιλότος μαχητικών αεροσκαφών της ελβετικής Πολεμικής Αεροπορίας, μετά την προσγείωση. « Ηταν απίστευτο·έβλεπα τον δείκτη φόρτισης της μπαταρίας να ανεβαίνει και να ανεβαίνει,χάρη στον ήλιο» πρόσθεσε. Η κατασκευή του πρωτοποριακού αεροπλάνου στοίχισε 96 εκατ. ευρώ. Ενας από τους εμπνευστές του, ο δρ Μπερτράν Πικάρ, ο οποίος έγινε διάσημος το 1999 όταν έκανε τον πρώτο γύρο του κόσμου χωρίς στάση με αερόστατο, αγκάλιασε τον πιλότο όταν προσγειώθηκε, υπό τις ζητωκραυγές εκατοντάδων υποστηρικτών του εγχειρήματος.

« Προσγειώθηκες σε μια νέα εποχή,όπου ο κόσμος καταλαβαίνει ότι με τη χρήση της ανανεώσιμης ενέργειαςμπορείς να κάνεις απίστευτα πράγματα » τού είπε ο δρ Πικάρ.

Το άνοιγμα των πτερυγίων του είναι όσο ενός μεγάλου εμπορικού αεροσκάφους, περίπου 70 μέτρα. Την ημέρα, τα 12.000 ηλιακά κύτταρα που καλύπτουν τα φτερά του τροφοδοτούν με ενέργεια τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες που έχουν ισχύ 10 ίππων ο καθένας.

Επιστροφή

 

 

Οι άνθρωποι βλέπουν τα εργαλεία ως προέκταση του σώματός τους

Μια νέα επιστημονική έρευνα επιβεβαίωσε πειραματικά για πρώτη φορά μια παραδοσιακή αντίληψη, ότι όταν οι άνθρωποι χρησιμοποιούν ένα εργαλείο, έστω και για λίγα λεπτά, αλλάζει αμέσως ο τρόπος που ο εγκέφαλος «βλέπει» το μέγεθος του σώματός τους, με άλλα λόγια το εργαλείο υποσυνείδητα γίνεται μέρος του σώματός τους.

Η έρευνα, που έγινε από γάλλους και ιταλούς ερευνητές, με επικεφαλής τον Αλεσάντρο Φαρνέ και την Λουσίλα Καρντινάλι του γαλλικού Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας και Ιατρικής Έρευνας (INSERM) και του πανεπιστημίου «Κλοντ Μπερνάρ» της Λιόν, σύμφωνα με το BBC, δημοσιεύτηκε στο περιοδικό βιολογίας “Current Biology”.

Τα πειράματα των ερευνητών επιβεβαίωσαν μια διαισθητική ιδέα που υπάρχει εδώ και τουλάχιστον ένα αιώνα και η οποία πιο πρόσφατα είχε ενισχυθεί από τη νέα θεωρία περί ύπαρξης ενός πλαστικού νοητικού σχήματος που σχηματίζει ο εγκέφαλος για το σώμα «του», κάτι που όμως μέχρι τώρα δεν είχε αποδειχτεί.

Για πρώτη φορά οι επιστήμονες τώρα διαπίστωσαν ότι όντως οι άνθρωποι, όταν κρατάνε ένα μηχανικό εργαλείο, που προεκτείνει τις δυνατότητες να αρπάξουν κάτι από απόσταση, ο εγκέφαλος σχηματίζει μια νοητική εικόνα σωματικής προέκτασης και ο άνθρωπος συμπεριφέρεται σαν να έχει πραγματικά μακρύτερο χέρι.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτή η νοητική διαδικασία είναι ένα φαινόμενο που όλοι βιώνουμε υποσυνείδητα στην καθημερινή ζωή, όπως, για παράδειγμα, όταν πλένουμε τα δόντια μας με την οδοντόβουρτσα και ο εγκέφαλός μας, χωρίς να το συνειδητοποιούμε, «ενσωματώνει» το «εργαλείο» αυτό στη νοητική εικόνα που σχηματίζει για το χέρι μας.

Η έρευνα βοηθά τους επιστήμονες να κατανοήσουν καλύτερα γιατί οι άνθρωποι, εδώ και χιλιάδες χρόνια, χρησιμοποιούν τα εργαλεία τόσο καλά. Καθώς ένα εργαλείο ενσωματώνεται στην εικόνα του εγκεφάλου για τα όρια και το σχήμα του σώματος, οι μηχανικές «προεκτάσεις» μπορούν να ελεγχθούν και να αξιοποιηθούν με επιδεξιότητα, σαν να ήταν πράγματι οργανικό κομμάτι του σώματος.

Σύμφωνα με τον Πάτρικ Χάγκαρντ, του Ινστιτούτου Γνωσιακής Νευροεπιστήμης του Πανεπιστημιακού Κολλεγίου (UCL) του Λονδίνου, η νέα έρευνα είναι σημαντική, επειδή μέχρι τώρα οι νευροεπιστήμονες και ψυχολόγοι είχαν συγκεντρώσει την προσοχή τους σε έρευνες σχετικά με το πώς αλλάζει η αντίληψη του χώρου όταν κάποιος χρησιμοποιεί ένα εργαλείο και όχι πώς αλλάζει η ίδια εικόνα του σώματος.

Επιβεβαιώνει έτσι ότι ο «χάρτης» του νου δεν είναι στατικός και ότι ο εγκέφαλος αλλάζει –και μάλιστα γρήγορα- προσαρμοζόμενος στις αλλαγές, πραγματικές ή «τεχνητές» που συμβαίνουν στο σώμα μας, όταν μεγαλώνουμε, γερνάμε, τραυματιζόμαστε σοβαρά (κάτι που οδηγεί σε ακρωτηριασμό κάποιου μέλους) ή όταν εργαζόμαστε με ένα μηχάνημα.

 

 

Επιστροφή

 

Το Ρlastiki θα κινείται με τον αέρα, ο ηλεκτρισμός θα εξασφαλίζεται από ηλιακούς συλλέκτες και ανεμοτουρμπίνες ενώ οι 6 ναυτικοί θα ξεδιψούν με νερό που θα αφαλατώνεται 

από χειροκίνητη συσκευή

Πλοίο - σχεδία από πλαστικά μπουκάλια

Θα διασχίσει τον Ειρηνικό σε 100 μέρες, μια απόσταση 10.000 μιλίων

Επιμέλεια: , Στέφανος Κρίκκης skrik@dolnet.gr , Εύη Ελευθεριάδου: elefthe@dolnet.gr    ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Χιλιάδες πλαστικά μπουκάλια επιστρατεύτηκαν για να δημιουργήσουν το πρώτο ανακυκλώσιμο πλοίο. Με μήκος 18 μέτρα, δεν έχει σχεδόν τίποτα μηχανικό πάνω του. Και σε λίγο καιρό, με τη βοήθεια του ήλιου, του αέρα και μερικών ορθοπεταλιών, θα επιχειρήσει να διαπλεύσει τον Ειρηνικό Ωκεανό σε 100 μέρες, καλύπτοντας απόσταση 10.000 μιλίων.

Το όνομά του είναι Ρlastiki και θυμίζει εκείνο του Κον- τίκι, που το 1947 ξεκίνησε από το Περού και έφτασε στην Πολυνησία. Το Κον- τίκι ήταν μια σχεδία με έξι ναυτικούς που ταξίδεψε επί 101 μέρες σ΄ ένα μεγάλο μέρος του Ειρηνικού για να αποδείξει ότι πριν από εκατοντάδες χρόνια γίνονταν υπερωκεάνια ταξίδια από τη μια ήπειρο στην άλλη με απλά ως προς την κατασκευή τους πλοιάρια.

Έτσι και το Ρlastiki που εμπνεύστηκε ο Ντείβιντ ντε Ρότσιλντ, στηρίχθηκε στην αξιοποίηση των ανακυκλώσιμων υλικών που δέθηκαν μεταξύ τους με περίτεχνο τρόπο, ώστε το πλαστικό σκάφος να μπορέσει να μεταφέρει το εξαμελές του πλήρωμα από τη μια πλευρά του Ειρηνικού στην άλλη. Ο ντε Ρότσιλντ, που είναι γόνος της γνωστής οικογένειας τραπεζιτών, έχει ιδρύσει την περιβαλλοντική οργάνωση Αdventure Εcology που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση της παγκόσμιας κοινής γνώμης σε θέματα καταστροφής του περιβάλλοντος.

Ένα τέτοιο θέμα είναι η λεγόμενη Ανατολική Χωματερή του Νότιου Ειρηνικού, μια θαλάσσια περιοχή στην οποία συγκλίνουν πολύ δυνατά ρεύματα και συσσωρεύονται χιλιάδες τόνοι πλαστικών σκουπιδιών από κάθε γωνιά του πλανήτη. Το Ρlastiki θα φτάσει σε αυτήν την περιοχή, που είναι διπλάσια σε μέγεθος από την πολιτεία του Τέξας, και θα διαπιστώσει την κατάσταση που επικρατεί.

Το πλοίο αυτό λοιπόν έχει κατασκευαστεί από περίπου 12.000 πλαστικά μπουκάλια. Στο καθένα από αυτά τοποθετήθηκε ξηρός πάγος σε σκόνη και σφραγίστηκε με πλαστικό ανακυκλωμένο πώμα. Ο πάγος στη συνέχεια μετατράπηκε σε διοξείδιο του άνθρακα και έδωσε σε καθένα από τα τσαλακωμένα μπουκάλια την αρχική του μορφή, φουσκώνοντάς τα. Από το υλικό που είναι φτιαγμένα τα μπουκάλια, δηλαδή το τετραφθαλικό πολυαιθυλένιο, δημιουργήθηκαν μικρές ίνες που ύφαναν τα πανιά του. Το ίδιο υλικό μαζί με πλαστικό ανακυκλώσιμο αφρό και εποξική κόλλα, συνέθεσαν τη γάστρα του σκάφους και την καμπίνα του που είναι 100% ανακυκλώσιμη.

Το Ρlastiki θα κινείται με τον αέρα και ο ηλεκτρισμός θα εξασφαλίζεται από ηλιακούς συλλέκτες και ανεμοτουρμπίνες. Οι έξι ναυτικοί θα πλένονται με το νερό της βροχής που θα μαζεύεται στην οροφή της καμπίνας και θα ξεδιψούν με το νερό που θα αφαλατώνεται με μια χειροκίνητη συσκευή. Το σκάφος θα έχει μέχρι και έναν μικρό λαχανόκηπο για να καλύπτεται μέρος των διατροφικών αναγκών του πληρώματος.

ΤΟ ΡLΑSΤΙΚΙ θα ξεκινήσει από το Σαν Ντιέγκο των ΗΠΑ και θα φτάσει στην Αυστραλία

Επιστροφή

Ιστιοπλοϊκό με τεχνολογία από Φόρμουλα 1 

Εντυπωσιάζουν οι τρεις γάστρες, οι 250 αισθητήρες οι οποίοι καταμετρούν ανά πάσα στιγμή τα φορτία της πίεσης που ασκεί πάνω του η θάλασσα και το τεράστιο πανί του, ύψους περίπου 70 μέτρων 

Θα αναπτύσσει ταχύτητες μεγαλύτερες από 30 κόμβους χωρίς να μπατάρει                                          ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

 Έτοιμα για... αποθαλάσσωση είναι τα ιστιοπλοϊκά σκάφη νέας γενιάς που έχουν σχεδιαστεί με βάση τις αεροναυπηγικές τεχνικές των αεροπλάνων. Με πανιά που μοιάζουν με πτερύγια αεροσκαφών, αλλά και με περίτεχνα υλικά στο σκαρί τους που έχουν ως βάση τον άνθρακα, μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες μεγαλύτερες από 30 κόμβους, χωρίς να κινδυνεύουν να μπατάρουν.

Το USΑ-17 είναι ένα ιδιαίτερο ιστιοπλοϊκό σκάφος, καθώς μοιάζει να έχει βγει μέσα από ένα εργαστήριο αεροναυπηγικών δοκιμών. Αυτό που το κάνει ξεχωριστό δεν είναι τόσο οι τρεις γάστρες ούτε ίσως οι 250 αισθητήρες, οι οποίοι έχουν τοποθετηθεί ολόγυρά του για να καταμετρούν ανά πάσα στιγμή τα φορτία της πίεσης που ασκεί πάνω του η θάλασσα.

Είναι κυρίως το τεράστιο πανί του που ορθώνεται σε ύψος περίπου 70 μέτρων και είναι εν πολλοίς κατασκευασμένο από ανεξάρτητα πτερύγια, ώστε αυτά να μπορούν να εκμεταλλεύονται στο έπακρο τη δύναμη του αέρα, εξασφαλίζοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ώθηση.

Εδώ όμως βρίσκεται και το μυστικό της καινοτομίας του σκάφους, καθώς, σύμφωνα με την εφημερίδα «Τhe Νew Υork Τimes», η ώθηση αυτή είναι στην πραγματικότητα άνωση, αλλά σε οριζόντια διεύθυνση. Το πανί του συγκεκριμένου ιστιοπλοϊκού σκάφους, με τα πτερύγια και τα ακροπτερύγια από τα οποία αποτελείται, συμπεριφέρεται σαν το πτερύγιο ενός αεροσκάφους. Τα φτερά του αεροπλάνου, όπως άλλωστε και οι αεροτομές ορισμένων αυτοκινήτων και δη των μονοθέσιων της Φόρμουλα 1, ανάλογα με το σχήμα τους εκμεταλλεύονται τη ροή του αέρα έτσι ώστε να μπορούν είτε να ανυψωθούν είτε να μείνουν «κολλημένα» στο έδαφος.

Σαν μονοθέσιο. Η επικλινής αεροτομή σε ένα αγωνιστικό μονοθέσιο αναγκάζει τον αέρα να το κρατά «σφηνωμένο» στην πίστα, ενώ ο σχεδιασμός των πτερυγίων ενός αεροσκάφους με αντίθετη κλίση επιτρέπει στον αέρα να το σπρώξει προς τα πάνω, υπερνικώντας την ίδια στιγμή τις άλλες δυνάμεις που προσπαθούν να το κρατήσουν καθηλωμένο στον διάδρομο προσγείωσης. Κάτι αντίστοιχο λοιπόν συμβαίνει και με το USΑ17, αφού «αν έχεις τις ικανότητες να σχεδιάσεις ένα αεροπλάνο, τότε έχεις και τις ικανότητες να δημιουργήσεις ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος», λέει ο Μάικ Ντράμοντ που είναι ο διευθυντής σχεδιασμού της ομάδας της ΒΜW Οracle, στην οποία ανήκει το σκάφος. Όμως στην πράξη τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα. Γιατί το σκάφος μπορεί μεν να ανοίξει ορθάνοικτα το τεράστιο πανί του με τις hi-tech αεροτομές, αλλά την αμέσως επόμενη στιγμή μπορεί να τα βρει... σκούρα, όταν ο δυνατός αέρας ορμήξει πάνω του και το κάνει να μπατάρει. Για τον λόγο αυτό, η ομάδα των ειδικών προσάρμοσε κατά μήκος του πανιού και πάνω στα πτερύγια μια σειρά από ακροπτερύγια, όπως αυτά που βρίσκονται στην άκρη των φτερών του αεροπλάνου και τα βλέπουμε να σηκώνονται μόλις το σκάφος προσγειώνεται. 


Δεν μπατάρει. Με τον τρόπο αυτό, τα ακροπτερύγια που κινούνται ανεξάρτητα μπορούν να μεγιστοποιήσουν την άνωση του αέρα στο κάτω τμήμα του πανιού, δημιουργώντας έτσι μεγάλη ισχύ, και στη συνέχεια να την ελαχιστοποιήσουν στο πάνω μέρος του πανιού, ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος μπαταρίσματος. «Ελέγχοντας την αρθρωτή κίνηση των πτερυγίων και των ακροπετρυγίων του πανιού, μπορείς να κατανείμεις ανά πάσα στιγμή τα φορτία της δύναμης του αέρα πάνω σε ολόκληρο το πανί», λέει από την πλευρά του ο Ράσελ Κουτς που είναι εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας.

ΤΟ ΠΑΝΙτου συγκεκριμένου ιστιοπλοϊκού σκάφους, με πτερύγια και τα ακροπτερύγια από τα οποία αποτελείται, συμπεριφέρεται σαν το πτερύγιο ενός αεροσκάφους 


Με υλικά από άνθρακα

Δεκάδες αισθητήρες έχουν τοποθετηθεί σε κρίσιμα σημεία και των δύο σκαφών. Οι αισθητήρες αυτοί είναι συσσωματωμένοι στα σκάφη και η επιφάνειά τους αποτελείται από ίνες γυαλιού, το οποίο έχει μπλεχθεί με υλικά άνθρακα κατά τη διάρκεια ναυπήγησης του σκαφών. Οι ίνες γυαλιού αντανακλούν δεσμίδες φωτός σε ειδικούς δέκτες που βρίσκονται στην καμπίνα πλοήγησης. Οι δέσμες μεταφέρουν τις πληροφορίες για την πίεση του νερού πάνω στα ανθρακονήματα τού κυρίως σώματος του σκάφους και επίσης δίνουν μια πλήρη εικόνα της ταχύτητας και των αποστάσεων που διανύει, καθώς και για το πόσο αυτό ζορίζεται. Τα στοιχεία της συμπεριφοράς του σκάφους, έτσι όπως καταγράφονται από τους αισθητήρες, παρακολουθούνται από μηχανικούς στην ξηρά σε άμεσο χρόνο, οι οποίοι γνωρίζουν μέχρι ποιο όριο μπορεί να ζοριστεί το σκάφος για να φθάσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

 

Επιστροφή

 

ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ή ΕΦΕΥΡΕΣΗ

 

 

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ
ΟΝΟΜΑ
ΧΩΡΑ
80000 πΧ φωτιά    
4000 πΧ κεραμουργία   Μεσοποταμία
3000 πΧ τροχός   Μεσοποταμία
2500 πΧ αλέτρι    
2500 πΧ άρμα    
4000 πΧ γραφή   Μεσοποταμία
1050 πΧ αλφάβητο   Ελλάδα-Φοινίκη
776 πΧ Ολυμπιακοί αγώνες   Ελλάδα
687 πΧ νόμισμα Γύγης Λυδία
600 πΧ ηλεκτρισμός Θαλής Ελλάδα
300 πΧ κλεψύδρα   Ελλάδα
900 μΧ πέταλο    
1000 φακός   Άραβία
1000 μπαρούτι   Κίνα
1040 κινητό τυπογραφικό στοιχείο   Κίνα
1088 πυξίδα   Κίνα
1300 πιρούνι Εδουάρδος Α' Αγγλία
1320 κανόνι   Ευρώπη
1421 οβίδα   Ευρώπη
1450 τυπογραφικό πιεστήριο Γουτεμβέργιος Γερμανία
1492 κακάο   Αμερική
1495 ουΐσκι Κορ Σκοτία
1500 καισαρική τομή Νούφερ Ελβετία
1500 ρολόι τσέπης Χένλαϊν Γερμανία
1534 πατάτα   Περού
1543 ηλιακό σύστημα Κοπέρνικος Πολωνία
1565 μολύβι από γραφίτη   Ελβετία
1590 μικροσκόπιο Γιανς Ολλανδία
1594 χειροβομβίδα   Γαλλία
1608 τηλεσκόπιο Λιπερσχεϊ Ολλανδία
1609 εφημερίδα Ζένε Γερμανία
1620 υποβρύχιο Ντέμπελ Ολλανδία
1642 αριθμομηχανή Πασκάλ Γαλλία
1643 βαρόμετρο Τοριτσέλι Ιταλία
1650 αεραντλία Γκέρικε Γερμανία
1679 χύτρα ατμού Παπέν Γαλλία
1709 πιάνο Κριστοφόρι Ιταλία
1712 βιομηχανική ατμομηχανή Νιουκάμεν Αγγλία
1716 κεντρική θέρμανση Τρίβαλντ Σουηδία
1718 πολυβόλο Πακλ Αγγλία
1718 θερμόμετρο υδραργύρου Φαρενάιτ Γερμανία
1734 πυροσβεστήρας Φουκς Γερμανία
1752 αλεξικέραυνο Φράνκλιν ΗΠΑ
1758 εξάντας Κάμπελ Αγγλία
1764 κλωστική μηχανή Χάρισον Αγγλία
1769 ατμομηχανή Βατ Αγγλία
1770 ατμοκίνητο όχημα Κινιό Γαλλία
1777 ατμόπλοιο ντ' Αμπαν Γαλλία
1783 αερόστατο Μονγκολφιέ Γαλλία
1797 αλεξίπτωτο Γκαρνερέν Γαλλία
1801 αργαλειός    
1803 ατμάμαξα Τρεβιθικ Αγγλία
1808 γραφομηχανή Τούρι Ιταλία
1811 κονσέρβα Ντόνκιν, Χολ Αγγλία
1822 φωτογραφία Νιέπς Γαλλία
1824 αλφάβητο τυφλών Μπράιγ Γαλλία
1830 ραπτομηχανή Τιμονιέ Γαλλία
1834 θεριστική μηχανή Κόρμικ ΗΠΑ
1836 περίστροφο Κολτ ΗΠΑ
1839 ποδήλατο Μακμίλαν Σκοτία
1840 γραμματόσημο   Αγγλία
1844 τηλέγραφος Μορς ΗΠΑ
1860 παστερίωση Παστέρ Γαλλία
1866 νόμοι κληρονομικότητας Μέντελ Τσεχία
1867 δυναμίτης Νόμπελ Σουηδία
1876 τηλέφωνο Μπελ ΗΠΑ
1877 φωνογράφος Έντισον ΗΠΑ
1878 μικρόφωνο Χιουζ ΗΠΑ
1879 λαμπτήρας πυρακτώσεως Έντισον ΗΠΑ
1885 μοτοσικλέτα Ντέμλερ Γερμανία
1890 κλιματισμός   ΗΠΑ
1891 ηλεκτρικό σίδερο    
1891 ανεμιστήρας    
1893 ασπιρίνη Μπάγιερ Γερμανία
1895 ξυριστική μηχανή Ζιλέτ  
1895 κινηματογράφος Λιμιέρ Γαλλία
1895 λάστιχο αυτοκινήτου Μισλεν Γαλλία
1895 ακτίνες Χ Ρέντγκεν Γερμανία
1896 ραδιόφωνο Ποπόφ, Μαρκόνι  
1896 ραδιενέργεια Μπεκερέλ Γαλλία
1903 πτήση αεροπλάνου Ράιτ ΗΠΑ
1908 ηλεκτρική σκούπα Σπανγκλερ  
1918 υπέρηχοι Λανζεβέν Γαλλία
1920 ρολόι χειρός    
1921 ινσουλίνη Μπάντινγκ, Μπεστ Καναδάς
1922 ψυγείο    
1925 τηλεόραση Μπερντ, Κάρολους  
1927 πενικιλίνη Φλέμινγκ Σκοτία
1930 ηλεκτρικό πλυντήριο    
1930 φωτοστοιχειοθεσία Ούχερ Ουγγαρία
1935 νάιλον Καρόδερς ΗΠΑ
1938 αντιβιοτικά Φλόρεϊ, Τσέιν Σκοτία
1938 φωτοτυπία   ΗΠΑ
1939 σχάση πυρήνα ατόμου Χαν Γερμανία
1939 αεριωθούμενο αεροπλάνο   Γερμανία
1940 έγχρωμη τηλεόραση Γκολντμαρκ ΗΠΑ
1940 ραντάρ   Αγγλία
1940 μαγνητόφωνο    
1945 ατομική βόμβα   ΗΠΑ
1945 ηλεκτρονικός υπολογιστής Έκερτ, Μόκλι ΗΠΑ
1947 φακοί επαφής   ΗΠΑ
1955 ατομικό υποβρύχιο    
1956 βίντεο    
1960 λέιζερ Μέιμαν ΗΠΑ
1983 δίσκος κόμπακτ    
1987 τελεφάξ    
1988 ασύρματη τηλεφωνία    
1997 κλωνοποίηση ζώου   Σκοτία

 Επιστροφή

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

free counters

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Λειτουργία Μετρητή απο 27/09/2010

free counters

 free counters